Fundacja Opus Organi
  POL DEU ENG

Ważna regulacja budżetowa

aktualizacja: 2017-02-05
Liczba odwiedzin: 331

 

Dnia 26 stycznia 2017 roku Zarząd Fundacji podjął uchwałę w sprawie gospodarowania środkami pieniężnymi pozyskiwanymi z darowizn, zbiórek publicznych i 1% podatku dochodowego. Treść uchwały została przedstawiona niżej w formie skanu do pobrania. Powodem podjęcia uchwały jest konieczność zdefiniowania strategii Fundacji wobec różnych okoliczności jej funkcjonowania. Wieloaspektowy charakter działalności oraz podjęta odpowiedzialność za powierzone środki materialne to kolejne motywy. Ewentualne pytania i uwagi prosimy kierować na adres mailowy biuro(et)opusorgani.pl.

 Przypominamy, że aktualnie Fundacja, w ramach realizacji swoich celów statutowych, ewidencjonuje Fundusze następujących zadań:

 1. Odbudowa Organów w Bazylice pw. św. Elżbiety we Wrocławiu

 2. Konferencja naukowa "Organy Wrocławia" (wraz z wydawnictwem pokonferencyjnym)

 3. Remont organów parafii pw. św. Jana Chrzciciela w Piekarach k. Strzegomia.

 4. Remont Organów kościoła parafialnego w Jordanowie Śląskim

 Aktualny wykaz sald funduszy zostanie podany w sprawozdaniu merytorycznym za rok 2016 do końca marca tego roku.

 Zarząd Fundacji.

 --------------------------

 Uchwala Zarządu Fundacji nr 1/2017 z dnia 26-01-2017 (JPG) - 0,8 MB

 Uchwala Zarządu Fundacji nr 1/2017 z dnia 26-01-2017 (PDF) - 0,07 MB

 

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie strony SrcPro.pl